Wycieczka Wiedeń-Morawski Kras -18.05.2016 r.

wycieczka-wiedeni-18-05-2016-01

W dniach 18-20 maja nasi uczniowie po raz kolejny wzięli udział w wycieczce zorganizowanej przez biuro podróży „Guliwer”. W tym roku postanowiliśmy odwiedzić Wiedeń oraz Morawski Kras. Na samym początku naszej zagranicznej przygody pojechaliśmy do Wiednia. Mieliśmy okazję zobaczyć Operę, Teatr Dworski, Ratusz, Parlament, Pałac Hofburg, Skarbiec Królewski,  Katedrę Św. Szczepana oraz dwa muzea: Muzeum Historii Naturalnej i Muzeum Sztuki.

W drugim dniu pojechaliśmy autokarem na wzgórze Kahlenberg oraz nawiedziliśmy polski kościół Św. Józefa z kaplicą króla Jana III Sobieskiego. Następnie przejechaliśmy do Schoenbrunnu, gdzie spacerowaliśmy po pięknym kompleksie pałacowo-ogrodowym oraz odwiedziliśmy Powozownię Królewską. Ostatnim punktem  zwiedzania było Muzeum Techniki.

W trzecim dniu wycieczki pojechaliśmy do Morawskiego Krasu  gdzie podziwialiśmy przepaść Macocha i Jaskinię Punkevni. Wyjazd zakończyliśmy pełnym wrażeń spływem podziemną rzeką. Zmęczeni, ale szczęśliwi i głodni kolejnych podróży wróciliśmy do Rzeszowa.

Już nie możemy się doczekać kolejnej wycieczki! 🙂

Opiekunami podczas wyjazdu byli p. Beata Szlachta, p. Agata Kazimierowicz i p. Rafał  Zabratyński.