Szukaj

1944

Reklama

Chroń swoje dziecko

w Internecie
Reklama

za darmo ...

Kalendarz

Reklama

Jak odbierasz ...

Wygląd portalu
 

"Musicie od siebie wymagać, nawet jeśli inni by od Was nie wymagali..." JP2 [100%]

Reklama
Przeciążanie metod i konstruktory - Przypomnienie podstaw... PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 2
SłabyŚwietny 
Instrukcje dodatkowe - Programowanie w języku JAVA
Wpisany przez Administrator   
Spis treści
Przeciążanie metod i konstruktory
Przypomnienie podstaw...
Przeciążanie metod
Konstruktory
Rozwiązania zadań
Wszystkie strony

 

Przypomnienie podstaw...

 

Aby zrozumieć poprzednią lekcję przypomnijmy sobie podstawy obiektowego programowania w Javie. W tym celu napiszmy prosty program:

Zadanie 1: Napisz program, który używa klas do przechowywania obiektów typu punkt o polach: x oraz y.

(na końcu instrukcji znajdują się rozwiązania)

Zadanie 2: Teraz, zgodnie z tym, czego uczyliśmy się na poprzedniej lekcji, dodajmy metodę do klasy, która ustawia wartość x na "10", oraz drugą metodę, która ustawia wartość y na "20".