Szukaj

1944

Reklama

Chroń swoje dziecko

w Internecie
Reklama

za darmo ...

Kalendarz

Reklama

Jak odbierasz ...

Wygląd portalu
 

"Musicie od siebie wymagać, nawet jeśli inni by od Was nie wymagali..." JP2 [100%]

Reklama
Zakładanie konta na platformie e-learningowej PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 3
SłabyŚwietny 
Ogłoszenia - Ogłoszenia administratora portalu
Wpisany przez Administrator   

Z tego artykułu dowiesz się jak założyć konto na platformie e-learningowej w Gimnazjum nr 11 w Rzeszowie.

Konto będzie CI potrzebne np. do

  • uzyskiwania ocen ze sprawdzianów z Informatyki,
  • pobierania dodatkowych materiałów do lekcij,
  • wymiany doświadczeń oraz materiałów z innymi uczniami,
  • udzielania się na forach tematycznych


Aby założyć konto potrzebujesz mieć działające konto emailowe na gmailu. Jeśli nie masz jeszcze konta na www.gmail.com to najpierw skorzystaj z instrukcji zakładania konta gmail, która znajduje się TUTAJ.

 

 

Jeśli masz już działające konto na gmailu to zaczynamy:

 

W lewej części portalu znajduje się moduł zatytułowany e-learning. Kliknij w napis "moodle" znajdujący się w obramowaniu tego modułu.

 

 

Na stronie, do której zostaniesz przeniesiony, w prawym, górnym rogu kliknij na Zaloguj się

 

 

Na kolejnej stronie, po prawej stronie kliknij na przycisk "Zacznij teraz od utworzenia nowego konta!"

 

 

Zostaniesz przeniesiony do nowej strony, gdzie podasz dane jak na screenie - koniecznie zastosuj się do różowych wskazówek z obrazka poniżej.

 

 

 

 

Po kliknięciu na "Utwórz moje nowe konto" wyświetli się strona z takim napisem, jak poniżej. Rzecz jasna adres email, na który zostanie wysłany link aktywacyjny będzie inny.

 

 

Zaloguj się na swoje konto gmail i otwórz wiadomość od osoby o nazwie Admin User.

 

Wewnątrz wiadomości znajduje się odnośnik aktywacyjny, który trzeba kliknąc aby ukończyć proces rejestracji.

 

Zostaniesz przeniesiony na platformę e-learningową i tu możesz już wybrać kursy, na które chcesz się zapisać.

 

 

Powodzenia!